Benimde bebeğim 4.5 aylıkyumurta ve süt alerjisi var dedi katı diyet başladık bir aydır süt ürünü yumurta tüketmiyorum çok şükür sütüm azalmadı sadece yediklerimizle süt olmuyor. bol bol su içmek çok önemli, birde stres yapmamaya çalışın evet yiyeceğimiz şeyler sınırlı ama inanınce Rabbim kolaylık veriyor. Sütüm artsın diye gün içinde çiğ badem ceviz kuru dut tüketiyorum, rezene içiyorum. Yemek olarak mevsim sebzeleri ve çoğunlukta protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum. Sütünüzü bebeğinizi emzirince sağım yapın beş on dakika damla damla olsa bile arttırır. Bebeğiniz en iyi uyaran sürekli emmesi için teklifte bulunun. Besin alerjisi için diyete başlamadan önce meme reddi oldu bizde de çünkü alerjik maddenin tadını aldığı için emmek istemiyorlar. Beslenmem düzeldi emme alışkanlığı da düzeldi çok şükür. Biraz uzun oldu ama bebeşler anne sütünden mahrum kalmasın inşAllah faydalı olur.