_thealparslan_ 2 haftalık olduk hala sarılığımız var bilirubin değeri 13 çıkıyor nasıl geçirebiliriz çok sık emziriyorum kendiside maşşallah iştahlı emiyor buna rağmen hala geçmedi
haticed_ _thealparslan_ Merhaba sarılık uzayabiliyor iki buçuk aylığız hala tam geçmedi. Emzirmekten başka yapacak bir şey yok aslında. Değeriniz çünkü yatış ve hastane tedavisi uygulanacak kadar yüksel değil.Yavaş yavaş iner değeri muhtemelen. Uzun bir süre inmezse bazı testler ultrasonlar isteyebilirler ama sanmıyorum genellikle doğal sürecine bırakıyor doktorlar.
Anne_6 _thealparslan_ Bizim de 13 ün üstündeydi sarılık değerimiz. Emzirdim. Sütü sağıp verdim. Yeri geldi mama da verdim. Kakasını bol bol yaptıkça düşer merak etmeyin. Bizim 3 aya yakın sürdü tamamen geçmesi. Ama geçiyor. Rahat olun.
_thealparslan_ aybukemom sadece takipte kalıcaz dedi şuan bnde korkuyorum beyninde kalıcı bi hasar kalır diye
aybukemom _thealparslan_ ne alaka canım çocuk sarılık olmamış ki sarılık değeri 17 öyle şeyler getirme aklına. Bende ilk öğrendiğimde 14.3dü değeri. Okadar ağladım ki ilk çocuğum ve ne olduğunu bile bilmiyorum meğer her bebekte oluyormuş . Kimi 10 günde atlatıyor kimi 3 ayda. Bence sen bol bol emzir bişey düşünme başka. Bide ben gece ışık açık uyuyorum etkisi varmış sabah da gün ışığana bırakıyorum
Minedemiriz Eğer anne ve Bebek arasında kan uyuşmazlığı hemen geçmiyormuş. Armut suyu iç bol bol 1 çay kaşığıda bebeğine ver bana hemşiremiz söylemişti suan 2,5 aylık bebeğim yeni geçti diyebilirim