busragggg Oğlum 4 aylıktan beri sesli uyku arkadaşı ile uyuyor desteksiz uyuyor alışana kadar önce yan yatırıp yanına yatıp poposuna pışpış yapıyordum alışınca bıraktım şuan kendi açıp sarılıp uyuyor kızımda da doğduğundan beri alıştırdım onunda sesli uyku arkadaşı hiç sallamadım ellemedim uykusu gelince uyku arkadaşını açtım bıraktım kızım sesine alıştığı için açtığım gibi uyku moduna giriyor ben çok faydasını gördüm bence uykuya yardımcı