mer_ann Kizlar yarin dr kontrolum var cinsiyetimiz belli degil bir kizim var dunyalar guzeli su an uyutuyorum ismi Meryem yani o kadar hem huyu hem kendisi guzel bebekki anlatamam(bazen donem donem ataklar fln uykusuzluklar oluyor alistim) Oglum olursa Muhammed ismi olsun diye dusunuyorum daha dogrusu dusunmuyorum kesin Allahin iznile Muhammed koyacagim Nasil bebekler bu isimde olan? Ben kizimdan sonra da once de fazlasiyla kayiplarim var umredeyken(o zaman kizim vardi) Allahim bana bir erkek evladi ver ismini Muhammed koyacagim diye dua ettdim cok sukur hamileyim yani bilmek istiyorum nasil bebekler oluyor Bu arada medinedeyken Peygamberimizin evdindeykende bu duayi okumuslugum var Bu arada lutfen ismleri yadirgamayin yani arap ismi fln diye ben kimsenin cocuguna iyy bu nes isim diye haytimda tepki vermedim saygi lutfenn🌹🌹🌹
mer_ann mer_ann bu arada kizim da olursa İsra koyacagim bekarken bile istiyorum bu ismi ilk bebegimin ismini esim koydu boyle ama Meryem ismine de bayiliyorum ❤️
lucifermorningstar mer_ann Yeğenimin adı 2 ismi var ilki Muhammed. Çok çok zeki bir çocuk ancak 10 saniye susmaz aşırı yaramaz ve hareketli bir çocuk.
dilberhala1 mer_ann Muhammed isminde 3 tanıdığım var üçü hakkında da konuşup sizi isimden soğutmak istemiyorum açıkçası 🌸 ayrıca kimsenin yargılamak gibi bir hakkı olduğunu düşünmüyorum kim ne uygun görürse o ismi koysun 😂
mer_ann AnnaKurt Muhammed Zekeriyya olacak Allahin iznile Ben Muhammed istiyorum esimde Zekeriyya istiyor oyle anlastik🌸
lucifermorningstar mer_ann Zekeriyya Muhammed zaten ağır güzel bir isim ancak neden Zekerriya yani onu anlayamadım. Çocuk 60 yaşında doğuyor gibi 2. İsmini bu kadar ağır koymayın BENCE daha modern veya eski isimlerden de uyumlu güzel isimler koyabilirsiniz.
neolmusyaani mer_ann ikisi de peygamber ismi acaba ağır gelebilir mi.? Tabi annesi sensin hiç bir şey demiyorum ama isim cok etkiliyor çocukları
Mommybabyy mer_ann bazı isimler çocuklara ağır gelebiliyor, bahsettiğiniz 2 isimde öyle, Muhammed’ten sonra biraz daha hafif isimler araştırabilirsiniz, Ebced hesabı diyorlar sanırım yanlış hatırlamıyorsam ordan destek alabilirsiniz
Tubasahra dilberhala1 Ya cidden yanliş anlaşılmasın Muhammed ismin de kimi tanıdıysam tam uzak durmalıklardı.
dilberhala1 mer_ann Maalesef benim karşılaştığım bu 3 kişi böyle ama sizinde öyle olacak diye bir şey yok fakat sizinki biraz adak gibi olmuş bence koymalısınız. Ammaaaa 2. İsimde bir prygamber ismi ve başlı başına ağır isimler 2. İsmi daha hafif tutabilirsiniz benim düşüncem muhammed emin gibi Muhammed ali gibi Muhammed talha gibi
mer_ann lucifermorningstar ben Turkiye de yasamiyorum Azerbaycanda yasiyorum hurada ogle kimse kimsenin ismine bu isim agir bu isim 60yasinda dogmus gibi laf etmiyorlar🌸
lucifermorningstar mer_ann Sizin içinize sindiyse sorun yok ben sadece fikrimi belirttim ayrıca bunun Türkiyesi Azerbaycanı yok 🌸
mer_ann lucifermorningstar belki sizin orda ogle 60yasindaki kisilere konuliyor diye ogle soyledinizi dusundum bir an yani icime sindi evet🌸
dilberhala1 Tubasahra Üzgünüm ama benim de öyle ya hele bir tanesi yani Allahım mana vermek istemiyorum ama evlerden ırak
tubasd mer_ann Allah hayırla sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayi nasip etsin inşaallah benimde bekarliktan hayalim Ömer idi elhamdülillah Rabbim nasip etti koyduk Ömerler şöyle olur böyle olur diyenler var yani mızmızliklari asilikleri vs tabiki oluyor çocuk bu ama ben isme böyle yaftalar yapılmasını doğru bulmuyorum benim koymaktaki niyetim Hz Ömer idi sonra yanına efendimizin isimlerinden birini daha ekledik bir ilahide diyordu ' ey benim Allah’ım bak benim kardeşimin adı Mustafa habibinin adı komşu eyle ona ' diye benimde çok hoşuma gitti yani Rabbim habibin ismini taşıyor ahlakinda dünya ve ahiretinide güzel eyle diye Muhammed kurban olayım o güzel isme bu isim elestirilmi tabi sizde haklısınız insanlık olarak haddi o kadar astikki bu konuları konuşurken bile karşı taraf haddi aşacak diye tedirgin oluyoruz Bu ismi koymanın hukumleri nedir bir araştırın benim çok bilgim yok bizim yörede Mehmet Mahmut olarak koyarlar ama Muhammed koyanda var ama yinede bir araştırın siz bence🌸
mer_ann tubasd canim dinen bir sakinca yok bildigim kadar hadisi hagirladigim kadar 2ya 3erkek cocugu olupta Muhammed ismi vermeyen kisi kiskanctir diye bir hadis biliyorum yani duydum Allah resulu Kasim diyer adi o isminin konulmasini yasak etmis o kadr
Dondurmalikahve mer_ann İkiside çok güzel isimler fakat fikrimi söyleyeyim iki peygamberin ismi çocuğa ağır gelebilir tabi sizin fikriniz Adını peygamber efendimizin ahlakı gibi temiz taşır inşallah ömür boyu 🌺
cattimom mer_ann iki isim de birbirinden ağır isimlerin insanların üzerinde ki etkisine inanırım kardeşimin ismi Muhammet onur zeki çok başarılı bir çocuk ama dik başlı ve aşırı hareketli bir çocukluğu vardı hala öyle ağır geliyor bence isim ikinci ismini en azından değiştirebilirsiniz benim görüşüm bu
mer_ann cattimom Zekeriyyani esim istiyor bizim burada bildigim kadariyla vesikada 2isim yazilmiyor muhtemel tek isim Muhammed olucak Allahin izni ile
Tubasahra dilberhala1 Evet benim tanıklarda öyle.Çift isimleri varmı tek isimden mı bilmiyorum. Hatta hep şey derim aileler peygamber efendimizin niyetiyle bu ismi koydularsa, hani ona benzesin diye çok üzülüyorlardır.