Mini9 İçinizde kullanan var mı acaba ? Bebeğim henüz küçük ama malum yurt dışından alındığı için şimdiden araştırmak istedim
Slndnz Mini9 tetagil diş granülü kullanıyorum ben, Türk menşeili mi, içerikleri tamamen aynı mı bilmiyorum ama etken maddeler benzer, Mayıs papatyası ve ksilitol var
Mini9 Laleemir içinde top şeklindeymiş galiba o şekilde bebeğe vermek sorun olmuyo mu benim pek aklıma yatmadı bu yüzden genzine kaçar falan diye
Bvg Mini9 valla uykulwrinda bi degisiklik olmadi ama gece uyanip oturuyodu bazen onlar kalkti damagini sapirdatip kasimiyor verince
Mini9 GmzSnn 130 liraya satıyorlar internet üzerinden ama doğrudan yurt dışından getirtmek istesem ne karara mal olur bilemiyorum
Nekwam Mini9 aynen ama iyi gelenlerde var dnee istersen. Ama önce tetagil dis granülu dne eczanede nette fln varmis
Mini9 Hunilianne var aslında ama oradan buraya göndermek için çok mu zahmet vermiş olurum onu bilemiyorum bi de ekstra bi ödeme yapmak zorunda kalır mı acaba
Hunilianne Mini9 kargo ücreti osanitten daha pahalıya gelir ya gelen biri olsa gelirken getirse daha iyi.