balyanaklibebe 4 5 güne kadar her şey yolundaydı gündüzleri iki uzun uyku yapardı geceleri emmeye uyansada geri uyurdu bu hafta geceleri nerddyse saat başı uyanıyor günüdüzleri 10 dk anca uyuyor toplasam yarım saat etmez şimdi de uyuyor yatağa bırakıyorum 10 dk sonra uyanıyor kucağımda uyuyor 🤷🏻♀️ napayın başına gelen var mı niye böylesin yapıyor 🤷🏻♀️
birsen_defne balyanaklibebe bizde de durum aynı. Dün gece uykudan uyanıp çığlık çığlığa agladi. Sakinlestiremedim. Bugün gündüz de benzerdi. Ne oldu anlamadım.
esmaayeldann balyanaklibebe 6 aylık olduğundan beri aynı durumdayız biz. Ve şuan 10 aylık hala bir çözüm bulamadım
circus balyanaklibebe diş olabilir pamuk gibi bebeğim 8 ayda tanıyamaz oldum ki baktım dişmiş ve bu sürüyor bitmiyor bi kaç gün normalse sonra yine aynı dişler çıkıyor canları acıyor keyifleri olmuyor ne uyku ne mama ne yemek
balyanaklibebe esmaayeldann ayy çok zor ya biz iki haftadır böyleyiz yok şı yok bu o da mahfoldu bizde
balyanaklibebe circus kesinlikle keyfi yok ya çözüm olarak sizler neler yapıyorsunuz bi nebze rahatlatmak için
balyanaklibebe circus ayy evet evet çığlık çığlığa uyanıyor sonra kucağa alıyorum bazen direk uyuyor bazen emiyor ahh yavrucaklar yaa
esmaayeldann balyanaklibebe vallahi çok zor 4 aydır ben bittim yani artık ani sinir krizlerine dönüştü bende bu durum. Hergün 1-2 saatlik uyku belki uyuyorumdur 4 aydır
circus balyanaklibebe ateşi oluyor calpol veriyorum tetagil diş tozu var organik ondan aldım baya bir iyi geldi en azından bu ikisini yaptıktan sonra uyuyabiliyor birsz Bu dönemler insanı çok yıpratıyor değil mi yoksa bebek dediğin hani yese uyuyor uyansa mutlu oluyor ama bu hastalık diş dönemi bebek içinde anne için çok zor Allah daha beterinden korusun geçmiş olsun
keremsmom78 balyanaklibebe diş çıkarıyor olabilir, kulak kaşıma, eli ağzına götürme, salya artışı, huysuzluk, sinirlilik, her şeyi ağzına hırlı alma isteği var mı gözlemleyin. Bu aylarda diş sorunu var🤷🏻♀️
balyanaklibebe circus çok şükür bizce ateş olmuyor ama gündüz bu gün sadece bi kere uyudu kısacak bir daha asla uyutamadım tedagil biz de kullanıyoruz o olmazsa napacaz acaba Gerçekten allah beterinden korusun ya hastalıklarla uğraşanların allah yardımcısı olsun
circus balyanaklibebe evet. Normalde beni yormayan bir bebekti yer uyurdu aaa dedim diş dönemi farklıymış Allah kolikleirn iştahsızlarınn yardımcısı olsun bakmak zor
balyanaklibebe circus ya benim oğlumda kolikti 2 aydır dediğiniz gibi yer içer oynar uyurduk konfora alışmışım sanırım 😁