biz millet olarak yedirmeyi seviyoruz 🙈
aynı durumdan bende müzdaribim. kızım 2 yaşında şekerini meyveden alıyor. biraz fazla dondurma, çikolata tarzı tatlı şeyler yese bütün gece kaşınıyor. bunu da her önüne gelene anlatamıyorum. bende şimdi kızıma öğrettim 1 aydır asla ama asla ben izin vermeden hiç kimseden hiçbir şey almıyor.. rahatladım açıkçası. mesela biri dün çikolata uzattı almadı ben aldım çantama koydum kaldı öyle, sonrasında da yemek için ısrar etmiyor o konuda da şanslıyım.