Fikk benim ikizlerim var 2 yaş. Yanyana olanı kullanıyorum. Birbiriyle konuşa konuşa, oynaya oynaya gidiyoruz gideceğimiz yere. Arka arkaya olanda birbirini görmüyorlar bile. Geçmediğim bir yer olmadı genişliğinden dolayı , asansörler, market kapılarından rahatça giriyoruz. Otobüs bilmiyorum hiç otobuse binmedim.