Hanımlar 14 günlük bebeğim var ve bir aylık olunca sünnetini yaptırıp erkenden kurtulmayı düşünüyoruz. Doktor sakınca görmedi hatta daha iyi olur ne olduğunun farkında olmadan kurtulur dedi.yaptıranlar var mı zorluğu oluyor mu sünnet sonrası bezinin içinde bakımı koruması nasıl yapabilirim bilgilendirir misiniz beni?