Ee011 1 haftadır kaşıyor du baktım ki bir kaö tana sivilce gibi bişeyler çıkmış küçük küçük cildiyeye sıra bulmak imkansız zaten nedir acaba başına gelen varmı
[silindi] Ee011 bizdede varya , eli sürekli kafada mustelanin Konak şampuanı biraz rahatlattı doktor onu onerdi
annecibebe Ee011 Benim kızımda da çıktı yeni yeni bende bilmiyorum ama vücudunda çıktı sivilce gibi tek tük bide alnında
Ee011 [silindi] allah alla nedir bu yaaa böyle sivilce gibi bazıları sert nohut gibi değiyo son günlerde iyice kaşımaya başladı stres oluyorum her kaşımasında üzülüyorum da cikdiyeye imkansız
[silindi] Ee011 evet aynı şekilde çok kaşığı çok rahatsız oluyo o sampuanda mesela çok çabuk bitiyo köpük form olduğu için yani neden kaynaklı çıkıyor anlamadım , 1 yaşında kızım
annecibebe Ee011 Benim kızım 5 aylık henüz kaşınma belirtisi yok ama kaşınan bir şey miş gibi bir görüntüsü var 2 haftadır çıkıp çıkıp kayboluyor bizimki farklı yerde tekrar çıkıyor
annecibebe Ee011 Farklı sanırım sizinki daha büyük galiba benim ki böyle iki haftadır vücudun belirli noktalarında çıkar söner sonra tekrar çıkar doktor sinek ısırığı gibi dedi ama sinek yok evde biliyorum
Ee011 annecibebe benziyo ama bu şekilde değil geçmiş olsun size de sizin ki önemli bşşey gibi durmuyor
annecibebe Ee011 Yeğenimin kafasında çıkmıştı 3 aylıkken kabukluydu biraz büyüktü doktor Konak dedi zeytinyağı ile geçirdiler kendiliğinden kabuğu attı taradıkça ama zeytinyağ şart
[silindi] Ee011 evet sert böyle sanki dışardan içi sulu gibi dersin ama değil sert baya , uyanınca foto çekersem atarim
Ee011 [silindi] aynısı işte sürekli kontrol ediyordum sanırım biri iptal etti bulduk randevu yoksa imkansız dı 😊