Ballilokmam11 Merhaba kizim 13 aylik olmak uzere toplam 9 dışı var ve parmak firca kullanıyoruz ne zaman normal fırça ve macun kullanmaya başladınız acaba ?
usenmedimyaptimbirvelet Ballilokmam11 iki alt iki üst dışı olduğu zaman. 7 aylıkken yani. Şimdi 17 dişi var diş macunu hâlâ kullanmıyorum su ile fırçalıyorum
basakhanim34 Ballilokmam11 ben 2 yaşına doğru jack n jill yutulabilir macun kullandım. Temiz içerkliymiş ama sizinki küçük doktora danışın bence. Yutuyor sonuçta. Yumuşacık diş fırçalarından kullanabililirsiniz sonradan alıştırmak zor oluyor
Asyaveannesi04 Ballilokmam11 jack n jill kullanıyoruz 1 yaşından beri her gün kendi fırçalıyor 2.5 yaşında
Canda Ballilokmam11 parmak fırçayı ben 6. Ayda bıraktım 4 dişi vardı şuan 1 yaşında 8 dişi var normal fırça kullanıyoruz aslında macun kulanmak zorunda değilsiniz 2 yıla kadar fakat çocuklara eğlenceli geliyor ve koruyuculuğu açısından ben kullanıyorum. İkisinşn markası da jack’n jill
Ballilokmam11 usenmedimyaptimbirvelet basakhanim34 Asyaveannesi04 fırçaları geçebiliriz ama macun için bekleyelim o zaman madem biraz daha teşekkür ederim yanıtlar için 😇