brkl evet oldu evi bile terk ettim zaman sadece zaman ve eşimin barışmak için gösterdiği çabayla tekrar düzeldik tabi ki yapılanlar unutulmuyor hiçbir şey eskisi gibi olmuyor ama hayat devam ediyor sürekli düşünüp kötü hissetmek yerine unutmaya çalışıp mutlu olmaya çalışıyoruz