kuzeycinarbaby Kızlar yarın aşımız var yan etkileri çok mu zor yarın neler bizi bekliyor ateş ağrı huzursuzluk vs neler oluyor inşallah kolay ağrısız ateşsiz geçer 😏
pembekoalam kuzeycinarbaby ağrı da ateş de olmaz bu aşıda canım. Doğumda bu aşıyı yaptılar bu da onun ikinci dozu.
Melosing kuzeycinarbaby yarın bizim de 1 aylık aşımız var bu aşı öyle huzursuzluk yapmıyor genelde ama hafif bi huzursuzluk ateş yapabilir bilgi verirler ne yapmanız gerekitğini zaten