Dnzdnz valla yalan söylüyorum gibi gelir belki ama her ağladıgında resmen anne diye bagırıyoru doğduğundan beri ilk kelimeside anne oldu abartmıyım ama 6 bcuk aylık falandı sanıeım smdi 1 yasında olucak anneee diye bagırıyor evde😂 babayı bile 9 10 aylıkken söylemeye basladı😂