Kızım 2 buçuk aylık normal de gündüz 1 buçuk 2 saatte bir emiyordu ama bugün 3-4 saatte zorla emzirdim memeyi önce aliyo ağzına 2 dakika emiyo sonra bana bakıp gülmeye başliyo sesler cikartiyo konşuyo benimle memenin ucunu ağzına soktugumda ağlamaya basliyo emmiyo bazen de hiç emmiyo direk ağlıyo almiyo ağzına emzirirken hopla zıpla ayakta zorla emzirdim acaba midesi mi büyüdü daha çok emip geç acıkıyo yoksa meme reddimi yaşıyoruz çözemedim biberon felan vermedim hiç bı emzik kullaniyo onuda doğduğundan beri kullaniyo neden olmuş olabilir bu durumu yaşayan var mi