Ezgiezgi Beni bitirdi bu 4.ay atağı allahtan son 4 gün kaldı direniyorum :( son zmanlarda gece nerdeyse saat başı yada 2 saatte bir uyanır oldu oğlum acaba atak bitince düzeliyormu bu durum çok yoruldum
Zmnl19 Ezgiezgi gecicek canimm en zor atakkk bide dis mevzusu girior devreye o zmnlarda ben hepten cildirmistim 7. Aydayiz smdide dolunaydan etkilenmis hdjsjsjs😂😂😂😂😂😂
merveakdag1 Ayda düzen bayagı bozuluyor arkadaşlara katılıyorum bir sürü şey öğreniyorlar ama benimkinde kötü uyku düzeni kaldı mızmızlık gitti alttan dişler cikti 6 ay +1 haftalıgız gece 12-1 arkası anca zorla uyutuyorum gündüz uykuları düzgün sadece geçyatmamız sorun ben biraz daha gerçekçiyim her bebek farklı tabi