Gerçekten çok kötüyüm😔 çok yorgunum. 4,5 aylık kızım gündüz zaten asla ne uyuyor ne duruyor sağolsun. Eşim de bende evden çalışıyoruz bi o tutuyor bi ben ama akşama kadar pertimiz çıkıyor. Akşam da sabaha kadar her saat başı uyanıyor belki en uzun 2-3 saat kalıyor uyku da. Gerçekten çok yorgunum aşırı uykusuzum artık o kadar uyku sorunu çekiyorum ki yemin ederim ne yemek yemek istiyorum ne bişey resmen hayatta kalmak için 2-3 lokma atıyorum ağzıma. En son ne zaman adam gibi bir kahvaltı yaptım bilmiyorum. Annemler geliyor bazen onlar işte tutuyor 2-3 saat ama sorun şu ki artık o 2-3 saat kesinlikle yetmiyor ben ne yapıcam bilemiyorum çok kötü hissediyorum kendimi. Sorumluluk hissi bi yandan akşam olunca sabaha kadar kaos olacağını bilme hissi bi yandan 2 saat bile dinlenmeye çekilsem kafam bunlarla dolu olduğu için asla dinlenmiş olarak devam edemiyorum. Çok sıkıldım, bunaldım, yoruldum😔 tabiki bebeğimden değil ama bu tempoyu kaldıramıyorum her gün bi insanın orası burası ağrır mı her gün hastalık hastası gibi dolanıyorum😩 sesli dile getirip eşimin de enerjisini emmek istemediğim için öyle yazmak istedim işte. Herkese iyi akşamlar