27 mayista dogum iznine ayrildim.15 temmuzda da dogum yaptım. Dogumdan bi kac hafta sonra dogum paramin 21780 tl tutari yatirildi.E devletten goruntulegime gore gerceklesecek olan bi odeme daha var 14300 .Bu odeme 2 ye mi 3 e mi bölünüyor tutar az geldi .Bundan 6 ay önce calisan arkdasim asgari ucretle bu kadar tutar aldi benim yeni asgari ucrete gore daha fazlasini almam gerekmiyor muydu ?o da eski asgari ucrete gore calisiyordu