Hanımlar merhaba. Kızımin hamileligiyle iş hayatimi birakmistim. Şuan kızım 2 yaşında ve artık işime dönmek istiyorum. Yarın icin bir yerden cagirildim, daha önce de çagirmislardi ama bebeğim küçük diye kabul edememistim. Şuan artık büyüdüğünü düşünüyorum ve kabul etmek için gideceğim.
Calisrken de kızımı Kreşe vermek istiyorum. (Nasıl olur onu da bilmiyorum)
Benimle aynı durumda olan 2 yaş anneleri varsa lütfen tecrübelerini iyi kötü paylasabilir mi?