momsipek 40 ımdan 28 gün sonra regl oldum bu reglimden 10 gün sonra tekrar başladı bugün sizce doktora gideyim mi yaşayan var mı ???
gizemsese momsipek bende nisanin 21 inde dogum yaptim tam adet oldum diyemiyorum olmadı gibi bende gitsem mi diye dusunmuyo degilim ama bir yıla yakın adet olmayan da varmış öyle duymustum