Anneminnos İyi akşamlar 10 gün önce sezeryan oldum dün regl olmaya başladım. Çok erken değil mi. Benimle aynı durumu yaşayan var mı. Acaba içten dikişlerim patlamış olabilir mi
buketedaa Anneminnos regli değildir o 40 çıkana kadar bu şekilde kanama olur bende sezeryan oldum doğumdan itibaren kanama oldu. Kırk çıkmasına yakın lekenmeye döndü.