yarenelsa
Ben bekledim😂
Açıkçası hak veriyorum
Ben de 29 da evlendim ve 34 te anne oldum
Çoğu şeyi yaşadım, gezdim gördüm, doydum
Daha önce olsaydı bu işler ben de aynı şeyleri hissedebilirdim
Şimdi bile çok az da olsa kaçırma hissi var içimde ama çok çok az
Evde bebeğe bakmak hepsine bin basıyo şu an
Ama emin olun bebeğiniz birkaç ay daha büyüsün, onunla dışarıda daha çok vakit geçireceksiniz, ve bebeğiniz bundan çok memnun olacak
Bebem 6 buçuk aylık, artık dışarda gezerken kafam rahat çünkü mızmızlanma, ani acıkma, ani uyku bastırması vs bunlar olmayacak. Anın tadını çıkaracaksınız.
Sadece biraz sabır
Bebem iki buçuk aylıkken onunla yaptığım ve en çok sevdiğim aktivite, onun koynumda yatması idi. Siz de bir ay daha koynunuzda yatırın, kokusunu her gün içinize çekin. Sonrası günlük güneşlik, daha çok gülen daha az ağlayan, daha sosyal bebekle çok tatluş bir hayat olcak