ozlemaryad Biz ilk 3 ay Prima kullandık daha sonra maliyetten ötürü Molfix e geçtik ama son zamanlarda taşma yapıyor hangisi daha iyidir ya da fark var mı sevgili annelerim ❤️
Mery103 ozlemaryad mavi olanı kullanıyorum çok memnunum hatta şimdi cırtlıdan külot beze geçtim aşırı rahat geldi keşke en başında ona geçseydim
Mery103 ozlemaryad numarası küçük geliyor olabilir mi çünkü ben diğerini de almıştım maviyle karşılaştırdığım zaman o daha küçük genişliği falan daha küçüktü
Mery103 ozlemaryad bilemiyorum o zaman canım bezi taktıktan sonra yanlardan düzelt arkasını ve önünü kıvır öyle dene istersen
emosss__ Molfix mavi kullanmaya başladım daha önce bebem natural kullanıyorum 3 numara iyi oluyor ama ben erkek çocuğu rahat etsin diye 4 numara kullanıyorum 9 kilodan fazlayız
Rio23 ozlemaryad Kesinlikle ikisini denemiş biri olarak molfixin sarı paketleri yani pure and soft serisi çok daha güzel.
Busekosse Puresoft un arkası beline gelen kısmı lastikli gibi ve kakalarda tasma yapmıyor tercihim o oldu tavsiye ediyorum
kimbumadam ozlemaryad aynısı hahaha çok iyi ya 3 ay totosuna kıyamadım bende sonra softa geçtik Mavi güzel değil🙏🏼🤗
asell13 ozlemaryad mavi paket biraz daha sert gibi geldi bana pıre soft yumuşacık görümcem 1 paket mavi almıştı hastanede de 1 paket pure soft verdiler ıslak memdiliyle beraber çok iyi 3 aylık hiç değişmedim