Oğlum 3200 dogdu. İlk zamanlarda kilo alımı iyiydi sadece anne sütü aldı. Ek gıdaya geçtik istahı da iyi (diş çıkarma dönemleri hariç) kan testleri de yapıldı. 9 buçuk kilo 83 cm. Çok hareketli ondan mı zayıf acaba yanda genetik mı babası zayıf cünkü