melihtsdmr Herkese merhaba, yavrum (5 aylık) bir aydır çok huysuzlaştı. Muhtemelen diş sürecidir dedik ve bugün sağ arka alt taraftaki azı dişinin çıktığını farkettik. Böyle bir durum yaşayan var mı, diş sürecini daha mı zor geçirttiriyordur acaba
Mira17 melihtsdmr bende bu gün farkettim kızım ilk azı dişi patlattı . Doktorla görüştünüz mü hiç yada herhangi bir bilgi edindindiniz mi bu konuyla alakalı