Kızlar benim çoğu kişide olduğu gibi tek göğsümde (sol göğüs) diğerinde göre aha çok süt oluyordu. Gece falan emzirmeye kalkınca bebeğimin çekişlerinden de anlıyordum bunu hep tek seferde yutkunurdu ama bu gece emzirmeye kalkınca baktım ki o göğsüm yumuşacık ve süt az bebeğim çekiyor çekiyor 2 bazen 3 seferde yutkunuyordu neyse dedim belki az dinlenmişimdir falan ama ardından 3 sefer tekrar kalktım az önce de dahil buna. Ve durum yine aynı sütüm bildiğin az içinde. Çok az bir sertlik var ve bebeğim 2-3 çekişinde hemen yumuşadı yutkunmaları azaldı😞 yaşayan var mı neden olmuş olabilir