Adet düzensizliğim var. 15 ağustosta doktora gittim. Açlık kan şeker insülin direnci ve hormonlara baktı. D vitamini ve b12 eksikliği var. İnsülin direncin yüksek dedi. Glifor 850mg şeker ilacı yazdı. Progestan 50 mg da iğne. İğnenin 3 tanesini aynı anda vurul diğerlerini at dedi. Dediği gibi yaptım vuruldum. 16 ağustosta. İlaçları da içmeye 17 Ağustosta sabah başladım. İki gündür bi halsizlik var. Yani ara ara oluyor elim ayağım kesiliyor başım dönüyor. Midem bulanıyor. Bu iğnenin etkisi mi yoksa insülin direnci için vermiş olduğu glifor ilacının etkisi mi anlamadım. Aranızda bunları kullanan var mı?