churchil ben 18.ayda yavaştan bırakmayı düşünüyorum zaten kendiliğinden bırakıracak büyük ihtimalle bizimki bazen istemiyor çünkü mamayı, ben sırf karnı doyuyor mu doymuyor mu anlamıyorum 90 ml yapıyorum içiyor bazen de içmiyor eğer içerse bi kaç kere deniyorum eğer biberonu çekerse bi 60 ml daha yapıyorum 150 ml yetiyor zaten 😂😂