mom97X Kızlar bebeğim 2 aylık. Son 2 gündür mamayı biraz daha az ve taksit taksit içer oldu, sizce neden olabilir ?
Aysenur122 Bizde de başladı malesef o durum 2 ay 23 günlük o kadar gazını çıkarıyorum bağırsak enfeksiyonu varmış doktor da hiç bişey vermedi demedi de bişey olmaz atar kakasıyla dedi gönderdi eve şaka gibi ya sinirden kafayı yiycem