Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var ama mamayla besleniyor hep mastit oldum uçları paramparça oldu emziremiyorum sık sagamıyorum kendi başıma kalıyorum huysuz oluyor çocuk vakit ayıramıyorum napcam çok kötüyüm uçları nasıl düzelecek çocuk emdiği zaman kan içiyor sağarken kan geliyor