elizzduruu alerjiye bağlı egzama olabilir. Oğlum da çok çektik alerjiye bağlı egzamadan. En iyisi bi çocuk alerji doktoruna götürün. Devlet hastanesine gidecek iseniz çocuk doktorunun ekran açması gerekli , özel de gidecek iseniz buna gerek yok direkt doktordan randevu alıp gidebilirsiniz. Zeyntşyağı vs gibi şeyler sürmeyin daha kötü olur. Sadece nemlendirin sürekli , kıyafetlerini kokusuz birşeyle (ben duru granül ile yıkıyordum 2. Defa durulama yapıyordum) yıkayın. Nemlendirici olarakta birçok bilindik pahalı markaları denedik ama bize en iyi gelen bepanthol sensidaily olmuştu. Her gün yıkayın ama her yıkamada şampuan kullanmayın. Alerjiye bağlı bir egzama ise alerjisi olduğu şeyler kesilmeden çocuk rahatlama göstermez mutlaka alerji ihtimali üzerine gidin , geçmiş olsun.