Bebeğim bugün tam 20 günlük. Bağırsakları o kadar hareketli ki sesi dışarıdan duyuluyor. Daha emerken hareketlenmeye başlıyor. Büyük tuvaleti de aynı büyük insan gibi sesli yapıyor. Yarin doktora gideceğiz. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Uykuya bile dalamiyor böyle olunca. Gaz sorunumuz var sanirim