Cigdemom İki çocuğumun arasında 2,5 yaş olmasına rağmen, “neden bu kadar erken hamile kaldın, bir daha bu kadar erken hamile kalırsan biz değil, daha uzman doktorlar tarafından doğum yaparsın ve gebeliğin riskli olur ” dediler. 2. sezaryenmn zor olduğunu ve bağırsak yapışıklığı olduğunu söylediler doktorlar bana.
Umarım sıkıntısız bir hamilelik ve doğum geçirirsiniz