Kızlar 17 aylık ve biz çok zorlanıyoruz bu süreçte, 2 uyku yapmak istiyor çok denedim tek uykuyu ama olmuyor ben hemen hemen 12.aydan beri deniyorum ama olmuyor. Mesela ara ara gece kesintisiz 12 saat uyumuşluğuda var ama yok sabah 8dede kalksa 9dada kalksa 3 saat sonra baya baya uykusu geliyor, sabah erken uyandırıyorum mesela 7 7 buçuk, hatta bazen kendiliğinden 6 buçukda felan uyandığıda oluyor hele 6 buçuk 7 buçuk civarı uyanırsa 2 buçuk saat sonra uyumak istiyor. Yani her şekilde gece uykusu 10u buluyor. Çünkü 2.uyku süresi 4 saat aralıkla. Birde mesela 2 uyku yapmazsa gece uykusunu 2. Uyku algılıyor bi saat sonra uyanıyor bu defa gece 12de anca uyuyor. Bu sorunla ilgili 3 defa felan post açtım ama doğru düzgün yorum alamadım yada aldıklarımı denesemde fayda etmedi ahh çok zor ya bizim gibi olanlar var mı 17 18 aylık olup hala 2 uyku yapanlar. Bebeğimin geç uyumasına mı yanayım kendime eşime ayıramadığım saatlere mi bilemedim 😂