Kızlar çekinerek soruyorum. Normal doğum yaptım kırkım da çıktı. Dikişlerim fln iyileşti. Ama hanı hassas bölgemiz var ya orda oturup kalkarken bı batısma karıncalanma gıbı bır hıs oluyor. Çekinerek yazıyorum ama eşimle ilişkiden sonra idrarımı yaparken aşırı acı ve yanma oldu. Bu normal mı başına gelen var mı? Doktora görünmeli mıyım?