16hiranur kakasından utanıyor olabilir mi sizce. Bazı çocuklarda oluyormuş kaka kötü bişi kimse görmemeli diye düşünüyorlarmış. Biz ilk WC eğitiminde kaka yaptığında ödül vermiştik. Hatta eşimle baya bi sevindik abarttık harika bi olay gibi. Sonra işte kakanın arkadaşları onu bekliyor onların yanına gönderelim mi kakanı falan dedik oda teşvik etti. Böle şeyler söylemeyi denediniz mi acaba? Yada siz kaka yapıyor gibi yapın. Oh rahatladım güzel kakam cici kakam falan diyin belki korkuyordur kakasından