aspanda Bebeğim 7. Ayına girdi ellerini kuş gibi çırpıyor sizin bebeklerinizde de var mı böyle davranış.Sürekli olarak ellerini çırpıyor kuş gibi
SevimliHayaletCasper aspanda bu belirti olabilir de olmayabilir de. Ama bunu düşünmek için erken. Siz gözlemleyin başka belirtiler de görürseniz doktora götürürsünüz
Ebruluya28 aspanda bebek bu tabikide öyle hareketleri olacak yedi. Aylık diyorsun bide ellerini keşfetmiş oynuyor kendi kendine otizm belirtisi bu nerden aklına geldi merak ettim açıkçası
aspanda Ebruluya28 niye kız araştıra araştıra mahfoldum en son burayada yazayım dedim otizim belirtilerinde var 😅
aspanda SevimliHayaletCasper öyle yapacağım aynı ayda olup aynı hareketi gören var mı diye merak ettim sadece
aspanda Ebruluya28 evet elleri ağıza götüyorüyor kol bacak durmuyor araştırıyorum tv izletiyorum zorda kaldığım zaman onun vicdanının yapıyorum sanırım ya otizim olursa diye
Ozge9310 aspanda Bizde 7 aylığız göz teması kurmuyor benimle özellikle dışarda çıldırıcam otizim belirtisi diye 😔 Seslenincede bazen bakıyor bazen bakmıyor