Ayaz0608 Günaydın hanımlar 3 aylık bebeğim öksürüyor ve hapşırıyor önerebileceğiniz bişey var mı yarın da izne cikicaz daha fazla hasta olmadan müdahele etmek istiyorum
deletedmom4842 Ayaz0608 Benim oğlumda öksürüyordu bize calpol verin dedi verdik çok şükür daha fazla ilerlemeden atlattı
Zeynonunannesi Ayaz0608 benimde 2aylıkken olmuştu. Burnu akıyor bide öksürüyodu. 1hafta boyunca hem sırtına hem göğsüne muslin bez yada minik havluyu ısıt ısıt koy ben her emzirmede koydum 3-4güne iyileşti şükür ama 1hafta devam ettim
Ayaz0608 Alpella surekli çekiyorum temizliyorum ama eve bu günlerde pek bakamadım tozdan da olmuş olabilir muhtemelen
Alpella Ayaz0608 bize doktor buhar makines alın dedi aldık. Şimdi daha rahat uyuyor. Burnunu kurutuyormuş hava
Seydaalp Burnunu çok çekmek zararlıymış canım dikkat et istersen . Cevizi ve içinin zarını 1 gece suda beklet içir iyi geliyor