Merhaba anneler,11 aylık kızım uyku saatleri geldiğinde mamasını verip yatağına yatırdığımda oyalanarak uykuya geçiyordu,son iki gündür yatağına koyduğumda içli içli ağlıyoo ve yanında istiyo,acaba korktu mu diyorum yoksa geçici bi durum mu? Yanında olsam sürekli buda alışkanlık yapar ve uykuya dalması 1 saat sürüyo nerdeyse,ne yapmalıyım sizce?