umaykus598_ Kızlar salı günü sezeryan oldum. Dayanılmaz bir omuz boyun ağrım kaldı anestezinin yan etkisi olarak. Bunu yaşayan var mı ne kadar sürer hızlı geçmesini nasıl sağlayabiliriz
onefinemom umaykus598_ benim 1 hafta sürdü, hemp cream aldım kas gevşetici. Çooook iyi geldi bana, bir şans verin derim . Bol bol ılık duş alın bir de
selin9889 umaykus598_ sıcak jel torbalar oluyor onlardan alıp ısıtıp koyarsanız çok iyi geliyor ve geçiriyor
Hope77 umaykus598_ bol bol acı kahve iç nescafe gold var ya şekersiz acı olandan bol su ve yürüyüş kesinlikle iyi gelecek birde ağrı kesici iç doktorun vermiştir geçer muhtemelen
umaykus598_ onefinemom dün acile gittim bununla ilgili iğne yaparsak emzirmeye ara vermen gerekiyor kremde veremiyoruz dedi doktor
sek_kahve umaykus598_ gaz o biliyor musunuz. Benim de çok ağrım vardı hemşire dedi ki vücuttaki gaz yukarıya çıkıyor o yüzden omuzlarına vuruyor dedi. Gaz çıkarmak gerekiyor
umaykus598_ sek_kahve olabilir aslında çünkü benim gaz çıkarma problemim var onu da deneyelim çok teşekkür ederim ♥️
sek_kahve umaykus598_ rica ederim canım, omuzlarını boynunu örten örgü bir yelek giymen işe yarayabilir. Bana o iyi gelmişti