1234hevlin dr osman gönülal’ın bu konuyla ilgili çok güzel videosu var. çok net hatırlamıyorum ama bir göz atın isterseniz. sanırım 2 aydan sonra gelişimi yolunda olan bebeklerinizi beslemek için kaldırmanıza gerek yok diyordu.. tabi ben kaldırırdım 2 kez. göğsüm çok dolduğu için. bir de süt sağma makinesinde 70 cc çıkıyorsa emin olun daha fazlası vardır ama makine çekmiyordur. bebeğiniz aç kalmıyodur. aynı tedirginlikleri endişeleri yaşadım, mama vermedim çünkü gelişimi gayet iyiydi. her zaman sütüm olduğuna ve bebeğime yettiğini düşünmeye gayret ettim. eğer gelişiminin iyi olduğunu biliyorsanız ve özel durumu yoksa lütfen kendinizi yıpratmayın. 🫶 bunlar şahsi fikrim tabii, siz yine doktorunuza danışmaya bakın🥰