Violeta22 yemez zorlamayın demeyeceğim ama iştahı yoktur, sıvı şeyler verebilirsiniz en azından enerjisini toparlasın diye, bi de bu doktorların illa bişeye katın verin inadını anlamıyorum cidden azıcık bişey yiyorlar zaten antibiyotik tadını alınca ondan da oluyoruz, klamer ve grubundan oğlum kusuyor mesela her gittiğimde söylerim yok bişeyin içinde ver annesi kusuyor işte kusuyor elli bin tane antibiyotik grubu var illa klamer 🙄 bi de tekrar götürün belki enjeksiyon şeklinde verirler daha hızlı toparlar yemeğe de başlar hem öyle