Ben anlamıyorum ya sağlıklı büyüsünler diye yok sütün artsın onu ye bunu iç duş al bu bebeklerin sıcacakları ne ise emmiyorlar birde beğenmiyorlar. Yok efendim ten teması kaşık biberonu , eds vay efendim futbol topu yatarak eskiden bunlarmı vardı yeni jenerasyon çok yıpratıcı.
Artık sondayım Valla ya otobana çıkıp rengini beğendiğim tırın altına bırakıcam kendimi az kaldı 🥲🥲