armutludan istanbula dönerken aşırı dalga vardı ve kaptan aşırı hızla gıttıkce mideler alt üst oldu kardeşim kalp rahatsızlıgı var panik atak gecirdi bayıldı 1 saat ayılmadı ne ilk yardım cantası nede bir saglıkcıları var nasıl ido ben anlamadım yenikapıda durdu ambulas falan geldi oylece hasteneye gıttı bizim icin kabustu resmen cok korktuk idoyu bu konuda şıkayet etmek istıyoruz nereye edebılrıız onca can tasıyor bi sagklıla alakalı bırseylerı yok annem fenalastı kardesıme bırsey olucak diye