Selamın aleyküm hanımlar kızım 2 yaşında doğdu emmedi biberon zor tutuyo ek gıda desen asla yediremiyorum zorla yediği an bile olsa hemen kusuyo iyi bi doktor önderirseniz çok mutlu olurum bazen psikolojik olarak çöküyorum yemediği zaman karşımda zayıf görünce çocuğumu