Merhaba,
Bebeğim 6 günlük sezeryan bebek , göğüslerimi düzenli sağım yapiyorum . Göğsüme gümüş kapak arkasından göğüs pedi koyuyorum ancak damlamadan dolayı sürekli olarak doluyor pedler anne sütü kozmetik amaçlı kullanılabildiği için bu pedleri direk çöpe atmak istemiyorum nasıl kullanım yapıyorsunuz ? Yada direk atiyormusunuz bilgilerinizi rica ederim 🫠🥰🙏