Kızlar bebeğim 8.5 aylık. Henüz hiç dişi yok ama şu an çıkarma sürecindeyiz. Alt tarafta iki diş yeri şişmiş, diğer tarafları göremiyorum çünkü asla göstermiyor. 2 gün önce ateşi 38.7lere çıktı düşürdüm daha sonra en fazla 37.5 oldu. Üzerine birde hasta oldu yavrum benden geçti burnu tıkalı öksürüyor 3 gündür gece uyumuyor gözlerinin feri gitti çok üzülüyorum. Ne mama ne ek gıda hiçbirini yemiyor yese bile çok az. Kızlar sorum şu parol şurup ve diş jeli kullanıyorum başka ne yapabilirim ve bu süreç ne kadar sürüyor?