Ebebekte bu yöntemi sevmiyorum. Hadi ben yaptım ama geçen annem tek başına ebebeğe gidip birine hediye almış, çalışan anneme demiş gidip siz yapın paketi. Ya annem yaşlı kadın nasıl yapsınnn! Gözlüğünü takıp denemiş yapamamış zaten ya. Rica etmiş yardımcı olurmusunuz takmamışlar bile.. bence bunu çalışanlar yapmalı.. bende bigün ordan hediye alınca bebeğim ağlarken zarzor hızlıca paketlemiştim.. çokk saçma..