Merhaba sevgili anneler,
Göğsümde sertlik ve şişlik vardı. Ateş de yapıyordu. Doktor antibiyotik verdi. O göğüsten sarı irin gelir diyerek emzirme dedi. Ama ben emzirdim bi kaç kez. Ancak sonra korktum bebeğim enfeksiyon kaparsa diye. Bebeğim doymuyor ve mama veriyorum. Burda okuduklarımdan bildiğim kadarıyla mastitken de emzirebiliyoruz, öyle diyen doktorlar vardı.. Şuan o göğsümü emzirmiyorum sağıp döküyorum. Sizce doğru mu yapıyorum? Emzirdiğimde enfeksiyon kapmış olabilir mi?