Cilekbiskuvi belki sizinki mama değil biberon alışkanlık yapmıştır hani emzik gibi, ben şuan vermiyorum gece çünkü uyanmıyor uyansada 60-90 veririm fazlası bana zarar gibi geliyor yani midesini doldurur rahat uyuyamaz diye., aslında uyumadan 2 saat önce yemeklerini yeseler acıkmıyorlar ama dediğim gibi her çocuk farklı oluyor, o zamanlar verdiğimdede ben en fazla 90 ml veriyodum gece mama sadece 1 kere sık uyanırsa 2 kere veriyodum. Valla bende 18.ayı bekliyorum mama için şimdi baya azalttık bizimki sabah kahvaltı az yapıyor bazen hiç yapmıyor o zaman 120 yada 150 ml veriyorum, öğlen yemek ve uyku saatine göre ya hiç vermiyorum yada 90 ml veriyorum akşamda öyle en fazla 90 ml veriyorum fazlasını kendide içmiyor zaten